GDZIE SKŁADAMY DOKUMENTY?
Kancelaria GIWK na parterze budynku, pok. 005
adres Spółki
ulica: Kartuska 201
miasto: Gdańsk
województwo: pomorskie
kod pocztowy: 80-122
telefon (centrala)
+48 58 326 67 00
faks
+48 58 326 67 01
giwk@giwk.pl
Biuro obsługi jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00
Dział Obsługi Inwestorów:
Składanie korespondencji i odbiór dokumentów w Kancelarii GIWK w godz. 8:00 - 15:00.
Konsultacje z pracownikami
Działu Obsługi Inwestorów w dniach:
Poniedziałek 10:00 - 13:00
Wtorek 12:00 - 15:00
Środa 10:00 - 13:00
Prezes Zarządu przyjmuje interesantów we wtorki
w godzinach 15:00 - 16:00 po wcześniejszym umówieniu się na
spotkanie za pośrednictwem Sekretariatu Spółki.
Wnioski są rozpatrywane przez odpowiednie
działy zgodnie z ich kompetencjami.
Korespondencję do GIWK Sp. z o.o. można składać w następujących formach:
? osobiście w Kancelarii GIWK ( potwierdzenie przyjęcia na żądanie interesanta),
? drogą pocztową,
? faksem,
? pocztą elektroniczną,
? pocztą kurierską,
? ustnie - podania składane ustnie przyjmują do protokołu właściwi pracownicy.
Podania powinny zawierać:
? Imię i Nazwisko (osoby składającej pismo) lub Nazwę Firmy
? Adres (numer ulicy, numer domu i mieszkania, kod pocztowy, miejscowość) tej osoby/ firmy
? Przedmiot sprawy, której podanie dotyczy.
O czym warto pamiętać ?
Na stronie internetowej Spółki: http://www.giwk.pl/przylaczenie-do-sieci/dokumenty-do-pobrania.html można znaleźć między innymi następujące wzory wniosków:
? Wniosek o wydanie warunków technicznych
? Oświadczenie o posiadaniu tytułu prawnego do lokalu
? Wniosek o uzgodnienie dokumentacji projektowej
? Wniosek o sporządzenie Protokołu Charakterystyki Inwestycji
? Wniosek o sporządzenie umowy przejęcia
? Protokół odbioru końcowego
? Rachunek za sieć
Terminy załatwiania spraw
Zgodnie z instrukcją kancelaryjną pracownicy załatwiają sprawy według kolejności ich wpływu i stopnia pilności, bez zbędnej zwłoki. Każdą sprawę załatwia się oddzielnym pismem.