Procedury

Procedury

Podmiot udostępniający: Gdańska Infrastruktura Wodociągowo-Kanalizacyjna Sp. z o.o., Wprowadził informację: Administrator Główny, Ostatnio zmodyfikował: Agnieszka Klugmann, Data wytworzenia informacji: 2011-05-20 13:22:09, Ostatnia aktualizacja: 2019-09-25 14:12:32

Składanie dokumentów i sposoby

załatwiania spraw w GIWK Sp. z o.o.:


GDZIE SKŁADAMY DOKUMENTY?

Kancelaria GIWK na parterze budynku, pok. 005

adres Spółki

ulica: Kartuska 201
miasto: Gdańsk
województwo: pomorskie
kod pocztowy: 80-122

telefon (centrala)

+48 58 326 67 00

faks

+48 58 326 67 01

e-mail

giwk@giwk.pl

Biuro obsługi jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00


Dział Obsługi Inwestorów:

Składanie korespondencji i odbiór dokumentów w Kancelarii GIWK w godz. 8:00 - 15:00.
Konsultacje z pracownikami
Działu Obsługi Inwestorów w dniach:
Poniedziałek 10:00 - 13:00
Wtorek 12:00 - 15:00
Środa 10:00 - 13:00

Prezes Zarządu przyjmuje interesantów we wtorki w godzinach 15:00 - 16:00 po wcześniejszym umówieniu się na spotkanie za pośrednictwem Sekretariatu Spółki.


 

Wnioski są rozpatrywane przez odpowiednie działy zgodnie z ich kompetencjami.  

Korespondencję do GIWK Sp. z o.o. można składać w następujących formach:

?         osobiście w Kancelarii GIWK ( potwierdzenie przyjęcia na żądanie interesanta),

?         drogą pocztową,

?         faksem,

?         pocztą elektroniczną,

?         pocztą kurierską,

?         ustnie - podania składane ustnie przyjmują do protokołu właściwi pracownicy.

Podania powinny zawierać:

?         Imię i Nazwisko (osoby składającej pismo) lub Nazwę Firmy

?         Adres (numer ulicy, numer domu i mieszkania, kod pocztowy, miejscowość) tej osoby/ firmy

?         Przedmiot sprawy, której podanie dotyczy.

 

O czym warto pamiętać ?

Na stronie internetowej Spółki: http://www.giwk.pl/przylaczenie-do-sieci/dokumenty-do-pobrania.html można znaleźć między innymi następujące wzory wniosków:

?         Wniosek o wydanie warunków technicznych

?         Oświadczenie o posiadaniu tytułu prawnego do lokalu

?         Wniosek o uzgodnienie dokumentacji projektowej

?         Wniosek o sporządzenie Protokołu Charakterystyki Inwestycji

?         Wniosek o sporządzenie umowy przejęcia

?         Protokół odbioru końcowego

?         Rachunek za sieć


Terminy załatwiania spraw
Zgodnie z instrukcją kancelaryjną pracownicy załatwiają sprawy według kolejności ich wpływu i stopnia pilności, bez zbędnej zwłoki. Każdą sprawę załatwia się oddzielnym pismem.